Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Equipo Editorial
Submissions
Contact
Crossmark
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 5 No. 1 (2024)
Vol. 5 No. 1 (2024)
Published:
2024-02-19
Artigos
Teaching and training processes in research sciences
Daiana de Lima, Roque Ismael da Costa Gí¼llich, Daniele Bremm
1-22
PDF (Português (Brasil))
The error of John Horgan: the author of the prediction of 3 K temperature of the Universe was McKellar and not McCullough
Marcos Cesar Danhoni Neves, Daniel Gardelli, Ricardo Francisco Pereira, Josie Agatha Parrilha da Silva, Wilson Guerra, Ana Claudia Danhoni Neves
23-30
PDF (Português (Brasil))
O Ensino de Física no contexto do Novo Ensino Médio na Educação do Campo
Marcos Vinícius Andrade, Fábio Soares da Paz
31-48
PDF (Português (Brasil))
Literature and Astronomy: analysis of an image from the story “Mais coisas do céu†by Monteiro Lobato, from the interdisciplinary image reading
Camila Muniz de Oliveira, Michel Corci Batista, Edson Ribeiro de Britto de Almeida Junior
49-64
PDF (Português (Brasil))
Utilização da trilogia “Homem-Aranha†como recurso didático para o Ensino de Biologia
Rayanne Sborowski Navarro Modesto, André Luis de Oliveira
65-83
PDF (Português (Brasil))
What kind of teacher do you want to be?
Luiz Arthury
84-108
PDF (Português (Brasil))
O processo de ensino-aprendizagem de matemática em questão: perspectivas críticas
Guilherme Wagner
109-127
PDF (Português (Brasil))
Fractal Geometry: projects developed by basic Education Beachers
Geralda de Fatima Neri Santana, Raquel Polizeli, Mariana Moran, Polonia Altoé Fusinato
128-142
PDF (Português (Brasil))
The process of conceptual elaboration in interactive reading in the context of initial teacher training
Camila Carolina Colpo, Judite Scherer Wenzel
143-157
PDF (Português (Brasil))
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Browse
Developed By
Open Journal Systems
Indexers
Plagiarism Identifier