Página inicial da UEM
EDUEM
Notícias
Complexo de Saúde
Biblioteca
Transparência
Portal de periódicos
Portal de periódicos
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Edições Anteriores
Edição Atual
Editorial board Members Nacional
Editorial Team
Sobre
Sobre a Revista
Contact
Privacy Statement
Instruções aos Autores
Login
Register
Indexadores
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol 14 No 1
Published:
2024-03-26
NEW EDUCATIONAL ACTORS AT THE SERVICE OF THE COMMUNITY ALIGNED WITH THE NEEDS IDENTIFIED IN THE AREA - CTeSP IEE
Olga Maria Assunção Pinto dos Santos, Lúcia Grave Magueta (Author)
1-17
PDF (Português (Brasil))
CURRICULUM TO PROMOTE INDIGENOUS LANGUAGES
THE CHALLENGE OF INDIGENOUS TEACHER TRAINING
Maria Gorete Neto (Author)
18-36
PDF (Português (Brasil))
INTERFACES BETWEEN THE PROGRAMME FOR INTERNATIONAL STUDENT ASSESSMENT AND THE BASIC EDUCATION CURRICULUM IN BRAZIL
Nemone Sousa Pessoa, Karla Raphaella Costa Pereira, Lia Machado Fiuza Fialho, Eloisa Maia Vidal (Author)
37-59
PDF (Português (Brasil))
“WORLD CAFÉ” IN THE PEDAGOGICAL PRACTICE
Andréa Cristina Peripato, Braian Veloso, Mara Silvia Pasian, Daniel Mill (Author)
60-76
PDF (Português (Brasil))
A PERCEPÇÃO DOS PROFESSORES DA EDUCAÇÃO ESPECIAL QUANTO À DEFICIÊNCIA INTELECTUAL E GESTÃO DO CONHECIMENTO
Vânia Luzia Tiedt, Letícia Fleig Dal Forno, Ely Mitie Massuda (Author)
77-94
PDF (Português (Brasil))
DEAF AND HEARING IMPAIRMENT
DIFFERENCES IN UNDERSTANDING BILINGUAL EDUCATION FOR THE DEAF
Lucilia Vernaschi de Oliveira, Elaine Tótoli de Oliveira, Emanuelle Tótoli de Oliveira Cezário, Tatiana Lemes de Araújo Batista (Author)
95-118
PDF (Português (Brasil))
WHEN CHILDHOOD INTERROGATES THE CURRICULUM
Conceição Gislâne Nóbrega Lima de Salles, Joane Santos do Nascimento, Thiago Gonçalves Silva (Author)
119-138
PDF (Português (Brasil))
EDUCAÇÃO DO CAMPO: ELEMENTOS CONJUNTURAIS E APROXIMAÇÕES CURRICULARES
EDUCAÇÃO DO CAMPO: ELEMENTOS CONJUNTURAIS E APROXIMAÇÕES CURRICULARES
Samoel Cordeiro de Souza Primo, Marcos Gehrke (Author)
140-160
PDF (Português (Brasil))
THE MATHEMATICS THAT IS PRESENT IN PEDAGOGY COURSES
A LOOK AT STRICTO SENSU RESEARCH
Paula Renata Pedroso Avanço Ferreira , Lilian Akemi Kato, Wellington Piveta Oliveira (Author)
161-183
PDF (Português (Brasil))
SPECIAL EDUCATION AND INCLUSIVE MATHEMATICS EDUCATION
CONTRIBUTIONS FROM RESEARCH INVOLVING STUDENTS WITH INTELLECTUAL DISABILITIES
Elcio Pasolini Milli, Gisély de Abrêu Corrêa, Edmar Reis Thiengo (Author)
184-203
PDF (Português (Brasil))
Creative commons
Digital Object Identifier System
Browse
Indexadores
Language
Português (Brasil)
Français (Canada)
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Open Journal Systems