Página inicial da UEM
EDUEM
Notícias
Complexo de Saúde
Biblioteca
Transparência
Portal de periódicos
Portal de periódicos
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Teoria e Prática da Educação
Números anteriores
Current issue
About the Journal
Sobre
Contact
Editorial Team
Submission guidelines
Templates and documents
Announcements
Login
Register
Search
Search
Login
Register
Home
/
Archives
/
Vol 23 No 3 (2020)
Published:
2020-12-16
EDITORIAL
Nerli Nonato Ribeiro Mori
01-02
Articles
THE INFLUENCE OF A LICENSE IN THE BUILDING OF TEACHING IDENTITIES: MAGISTERY AS AN UNCERTAIN FUTURE
Mardem Michael Ferreira da Silva, Thiago Mendonça (Author)
03-19
PDF (Português (Brasil))
SCHOOL EDUCATION, CURRICULUM, TEACHER EDUCATION AND IDENTITIES IN KILOMBOS: AN ANALYSIS OF THE COMMUNITY OF SALAMINAS PUTUMUJU
Jamile do Carmo Conceição Sandes Sandes, Thais Joi Martins (Author)
20-40
PDF (Português (Brasil))
FORMAÇÃO PROFISSIONAL E EDUCAÇÃO FÍSICA: O TRIPÉ UNIVERSITÁRIO EM FOCO
PRISCILA LOPES, MICHELE VIVIENE CARBINATTO (Author)
41-55
PDF (Português (Brasil))
PARENTS' PERCEPTION OF LEARNING TO READ IN PRESCHOOL THROUGH THE PHONIC METHOD
Vera Vasilévski, Jeane Iliuk, Olivia Maria Neves (Author)
56-76
PDF (Português (Brasil))
TRANSTORNO DO ESPECTRO AUTISTA E FORMAÇÃO DOCENTE: PERSPECTIVAS DE ALUNOS DO CURSO DE LETRAS
Denise Gabriel de Oliveira, Cristiane Malinoski Pianaro Angelo, Eliziane Manosso Streiechen (Author)
77-95
PDF (Português (Brasil))
PHYSICS TEACHING BY CELL PHONE
Antônio Neto, Adevailton Bernardo dos Santos Santos, A. B. (Author)
96-114
PDF (Português (Brasil))
A LEGO®TERAPIA COMO METODOLOGIA DE INTERVENÇÃO CLÍNICA EM UM CONTEXTO DE TRANSTORNO DO ESPECTRO AUTISTA
Priscila da Silva, Hildegard Susana Jung (Author)
115-131
PDF (Português (Brasil))
LIFESTYLE AND BARRIERS FOR THE PRACTICE OF PHYSICAL ACTIVITY OF UNIVERSITY TEACHERS
Berta Leni Costa Cardoso, Ariane Ramos de Almeida, Geyse Magalhães Rodrigues, Heldina Pereira Pinto Fagundes, Cláudio Pinto Nunes (Author)
132-149
PDF (Português (Brasil))
IMPACT OF PANDEMIC COVID-19 ON EDUCATION: REFLECTIONS ON THE LIFE OF FAMILIES
Marcia Gorett Ribeiro Grossi, Dalva de Souza Minoda Minoda, Renata Gadoni Porto FONSECA (Author)
150-170
PDF (Português (Brasil))
COMPLEXOS DE ESTUDO: LEVANTAMENTO BIBLIOGRÁFICO E ANÁLISE DE PESQUISAS REALIZADAS NO BRASIL
Gabriel Ângelo Ferreira Frazão , Wanderson Rocha Lopes , Línlya Sachs (Author)
171-187
PDF (Português (Brasil))
Language
English
Português (Brasil)
Español (España)
Français (Canada)
Italiano
Information
For Readers
For Authors
For Librarians